Go to footer

29/02/2562 A.T. The wood goat command.

Re: 29/02/2562 A.T. The wood goat command.

Postby Copperarm » Sun Mar 11, 2012 2:37 pm

Nim kijkt naar haar armband, denkt even na en grijnst. "Ah ja! Je hebt gelijk. Beter dan die rare kriebeltjes!"

Dan denkt ze nog even na als Omakh het geeft over de goedheid van de boom. "Goed? Ik bedoel goud natuurlijk." Ze haalt haar schouders op. "Als het daar anders is dan zal het wel iets zijn." Ze neemt nog een paar happen eten en staart voor zich uit.

"Wat gaan jullie morgen doen?"
Copperarm
Event Master

Postby Midgard DM » Sun Mar 11, 2012 5:16 pm

"Ik ben vrij. Ik ga trainen."

Brada scoops up his bowl and licks the last bit of gruel. Than he stands and hands the bowl to the Tellurian collecting them.

"Maar nu vuur kijken."

Brada watches the fire now and than. Looking for the signs his father thought him to look for. Brada never really saw anything, but the watching itself relaxes him. It's a simple and slow job. His mind is free to wander. And it warms him to sleep.

Some mornings, the first partrol finds Brada asleep in front of the fire, still in a sitting position, facing the dying embers.

"Jij?"
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby blazingeclipse » Tue Mar 13, 2012 1:48 am

"Misschien dat ik langs ga bij de rode klei" antwoord de shamaan. "Eens kijken of ze nuttige spullen om te ruilen hebben. Een beetje vissen onderweg ernaar toe, misschien een konijn vangen. Indruk maken op een wijfje met een goed verteld verhaal. Goed voor hart en ziel dat."

De shamaan haalt met een lichte grijns op zijn gezicht zijn schouders op. "ik ga het rustig aan doen, het kleine beetje informatie wat ik uit de spirits heb weten te trekken is kostbaar geweest."
blazingeclipse
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Previous

Return to Board index

Return to Utgard