Go to footer

12/2/61 a.t. At a peaceful farm

12/2/61 a.t. At a peaceful farm

Postby Copperarm » Sat Feb 12, 2011 9:22 pm

Image

OC: Vecht, dood, verderf en drama topic. Dit topic is voor iedereen (maar voornamelijk voor de mensen die om forum roleplaying zaten te springen), het gaat denk ik de chaos kant op maar natuurlijk kan het ook een ordinaire roversbende zijn of misschien wil je wel een boer of een van zijn kinderen spelen. Brian gaat de DM zijn. Ik heb niet echt tijd om veel mee te posten, maar ik heb wel tijd om jullie verhalen te lezen want ik vind dat nog altijd erg leuk. Vandaar dit topic. Negeer dit topic gerust. Maar begin dan wel je eigen : p.

De boederij lag er vredig bij. Het veld zag er prachtig uit in de ondergaande zon. Het oranje licht weerspiegelde op de rijpe in de wind wiegende korenhalmen waardoor ze glansden als ware ze van goud. Herbert zuchtte bij de aanblik van zijn veld. Vanuit de stal klonk het geluid van schapen en koeien en met een tevreden glimlach begon de boer naar het huis terug te lopen. Marie zou het avondeten wel klaar hebben. En Fientje wilde graag haar nieuwe zelfgemaakte pop laten zien. Paul en Peter waren nog bij de boerderij een eind verderop aan het werk. Het oogstseizoen was begonnen en Gert, die een dagje ouder werd, had gevraagd of zijn jongens hem konden helpen bij het kortwieken van zijn graan. Terwijl hij naar het huis terug liep staarde hij naar de horizon. Na een paar seconden drong tot hem door dat er een rookpluim boven de bomen uit dreef. Op zich niets vreemds, ware het niet zo dat deze pluim veel groter was dan wat een gemiddeld haardvuur kon produceren. Brand?

Wat de boer niet opviel is dat er nog twee van deze rookpluimen boven de horizon uitkomen een stuk verderop. Dit was geen ordinaire brand...

In de bosjes zaten verscheidene snode types. Het bloed van de bewoners van de vorige boerderij kleeft nog aan hun wapens en de groep wacht op het teken van hun leider om over te gaan tot de aanval.

OC: Maak een poppetje aan en speel mee met dit topic. We zien wel welke kant het opgaat. Neem gerust de controle over een van de hierboven genoemde npc's of maak jezelf de leider van de groep. Ik ben benieuwd of dit gaat werken en spring er misschien zelf wel bij in als er een beetje duidelijk is wat we gaan doen. De gene die de eerste post maakt heeft de mogelijkheid om de richting van dit avontuur aan te geven.
Copperarm
Event Master

Return to Board index

Return to Midgard