Go to footer

Nieuwe heimeriaan :D

Start here. Tells us who you are!

Nieuwe heimeriaan :D

Postby Achran Tosch » Mon Apr 03, 2017 9:07 pm

Hoi, ik ben Stijn, en ondanks dat ik 14 jaar ben zit ik fysiek eerder richting de 19 en qua volwassenheid moet je ook niet bang zijn (ik praat eigenlijk al een groot deel van mijn leven liever met volwassenen als met kinderen). Ik heb al heel mijn leven een passie voor het bedenken van verhalen, creëren van karakters en scheppen van werelden :) .

Toen ik hoorde van L.A.R.P. was ik gelijk gefacineerd en na het opzoeken of er verenigingen waren in nederland kwam ik heimr tegen (en onnodig om te zeggen) ik was verkocht :D

ik kon het niet laten en heb al een paar basis karakters bedacht voor de volgende numen :P

kan niet wachten om een deel van de community te worden!

alvast bedankt, Stijn
Achran Tosch
Poked its head through the portal

Re: Nieuwe heimeriaan :D

Postby Midgard DM » Wed May 10, 2017 11:02 pm

Hey Stijn,

Sorry voor de late reactie (het forum wordt al enige tijd niet meer actief gebruikt).

Helaas is het Numen event voor 18 jaar of ouder en kunnen we daar geen uitzonderingen op maken.

We willen wel graag je ontmoeten om kennis te maken.

Mail maar naar brian.bors@gmail.com als je interesse hebt.

Groeten,

Brian.
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Achran Tosch » Thu May 11, 2017 5:52 pm

Oh jammer....................... :?

Maar van wat ik heb gehoord mag vortex wel vanaf 16 (met begeleider) toch?
en dat duurt nog maar net iets langer als een jaartje dus ik wacht wel. :D
Ik hoop dat ik jullie dan tegenkom bij vortex!

Groetjes en mogen de goden met jullie zijn,
Stijn
Achran Tosch

Postby Midgard DM » Tue May 16, 2017 9:33 am

Hey Stijn,

Dat klinkt als een goed idee. Als je wilt dan kunnen jij en je begeleider personages van Heimr spelen. Dan willen we je best helpen met tips voor je achtergrond en pakje en dergelijke. Als je op de Vortex personages van Heimr speelt heb je vanaf het begin al gelijk een connectie (sommige positief en andere negatief :) ) met sommige andere spelers aangezien je vanaf dezelfde wereld komt.

Als je dat wat lijkt dan horen we dat graag.

Als je niet kunt wachten zijn er ook LARP's speciaal voor jou leeftijd. Ik kan http://expiatio.nl/ aanraden. Daar komen veel nieuwe spelers van de Vortex vandaan.

Groeten en hopelijk tot dan!

Brian
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Copperarm » Wed May 17, 2017 9:33 pm

Hoi Stijn,

Leuk dat je zo enthousiast bent!

Ik kan je ook van harte aanraden om eens bij http://www.expiatio.nl/ te gaan kijken. heel veel spelers die hier beginnen rollen zo door naar VA en hebben dan ook al connecties met andere mensen. Het is een leuk event met spel voor jongere mensen maar ook echt voor de 18-jarigen. Ik weet zeker dat je dat tof gaat vinden in je wachtjaar naar VA toe!

En mocht je inderdaad een poppetje van Heimr willen gaan spelen, wil ik best met je meedenken :)

Groetjes,
Roos
Copperarm
Event Master

Return to Board index

Return to OC Introductions