Go to footer

08/09/2562 A.T. Traveling through Caldera

Re: 08/09/2562 A.T. Traveling through Caldera

Postby Davy » Thu Sep 27, 2012 11:50 am

John laat de cannonade over zich heen komen zonder ook maar geintimedeerd te kijken. op rustige kalme toon zodat iedereen hem kan horen zegt hij tegen de heer Undain Heerschap, ten eerste begint u mij te bedreigen dat ik het niet moet flikken u ooit nog te onderbreken, wat ik alleen maar heb gedaan om te suggesteren dat u zou moeten proberen wat te rusten. en wat mijn manschappen betrefd, ja ik zeg hun dat ze voldoende moeten gaan rusten, of wilt u vermoeide vechters die vanwege te weinig rust niet in staat zijn u effectief te verdedigen? mijn missie is om u veilig naar uw eindpunt te brengen, en dit zal ik doen op de beste manier die ik ken en indien nodig zelfs mijn leven ervoor geven, maar ik weiger de missie vele malen zwaarder te maken door met vermoeide manschappen te gaan werken omdat u vermaak wilt. en wat betrefd dat gedoe met die bewakers, ik dacht dat het al duidelijk was dat dit van mijn salaris werd ingehouden? en we konden niet veel anders ik weet niet of je het had gezien, maar 1 van die gasten had 3 pijlen in zijn lichaam en kon nog steeds vechten. En als u mij achter wilt laten in fireforge en van de Reavers een nieuwe kapitein eist, gaat uw gang, ik vind wel nieuw werk, maar tot we daar zijn ben ik verantwoordelijk voor uw veiligheid en die van mijn manschappen en zal me daar ook naar gedragen. dus als het van u mag zou ik me graag wijden aan mijn nobele taak om u te beschermen.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Snacky » Thu Sep 27, 2012 12:53 pm

Ava knikt naar de troll als bedankje voor de uitleg en wil zich omdraaien maar bedenkt zich.

''worden mensen erg ziek van die Fanquirl?''

Ava schrikt op als ze heer Undain hoort schreeuwen naar John, en ziet hem naar John zijn voeten spugen.
Ze had al verwacht dat 2 koppige mannen als John en heer Undain niet al te best met elkaar konden opschieten, maar op deze manier zou het een lange reis worden..
She's too small to be a meal.. she's more like a.. snack! *Lindy*
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Wilco » Thu Sep 27, 2012 2:46 pm

"Denk je werkelijk dat het mijn bedoeling is om je manschappen uren lang wakker te houden?" vraagt Wendel met een sarcastische toon in z'n stem. "Doe niet zo onnozel man. Ik was in gesprek met iemand die notabene geen guard dienst heeft. Nee, beste kapitein. Het probleem hier is dat jij je plek niet kent. Ik ben jou opdrachtgever. Jij werkt voor mij, niet ik voor jou. Snap je dat, of moet ik iemand er bij halen om het je even uit te komen leggen?"
Ogres have layers. Standard HP + Body dev + heavy armor
Wilco
Lore Master

Postby Davy » Thu Sep 27, 2012 7:00 pm

Ik weet donders goed waar mijn plek is, en ik weet ook dat jij degene bent die mijn salaris betaald. maar ook degene die geen wachtdienst hebben wil ik uitgerust hebben en misschien is het je nog niet opgevallen maar het is al enige tijd donker en we moeten morgen weer vroeg op. zegt john met een kalme stem. Maar als jij beter weet hoe je een groep huurlingen moet leiden en hoe je stratigisch gezien het beste je mannen kunt verdelen zou ik die taak wanneer we in fireforge zijn als ik u was op me nemen. Wat denkt die gast wel niet denkt john bij zichzelf, een verwende gast meer is hij niet, waarschijnlijk nog nooit in zijn leven echt gewerkt en ales op een presenteerblaadje gehad.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Bas W » Fri Sep 28, 2012 8:26 am

"Oi Ya wekka ma" Klinkt het van een afstandje. Nanat een van de trollen die als gids dienden lag een eindje van de twee met half open ogen. "Ya ya Shhhh! Morgen lang lopen weer"
Bas W
Game Master

Postby Wilco » Fri Sep 28, 2012 5:12 pm

OC @Davy en Bas: het is niet donker, zie de eerste regel van de eerste post. Het is avond, wsl rond half 9. En we staan hooguit 15 minuten stil nu. Ik zal ff negeren dat je dat hebt gezegd.

Wendel weegt de woorden van John even af voor dat hij reageert. "Mooi zo." antwoord hij eindelijk. "Dan denk ik dat we elkaar begrijpen." Vervolgens verlaagd Wendel zijn toon zodat de rest het niet meer kan horen.

"Ik heb de Reavers betaald voor een kapitein, dus ook na Fireforge heb ik een kapitein. En of jij dat dan bent of dat ik daar een ander op pik zal helemaal aan jezelf liggen. Ik heb geen voetveeg nodig voor waar we heen gaan, en dat ben je duidelijk niet. Die orcs eten je rauw en spugen je als haarbal weer uit als ze een hint van zwakte zien." Wendel kijkt even om zich heen om zeker te zijn dat niemand het gesprek overhoord. "Ik kan geen tegenspraak dulden, niet van jou of van wie dan ook hier. Eén klein signaal van zwakte, van ongeordendheid kan ons allemaal onze kop kosten. Is dat duidelijk?"
Wilco
Lore Master

Postby Davy » Sat Sep 29, 2012 1:01 pm

Op dezelfde zachte stem zegt John "ik ben bekend met orcs, ik weet hoe hun wereldje in elkaar zit dit is waarschijnlijk waarom ik voor deze missie verkozen ben." op duidelijkere toon zegt hij Duidelijk heerschap, ik zal er zorg voor dragen. en hij groet Wendell nederig waarop hij zich excuseert en zich aan de laatste taken van die dag wijt om te zorgen dat ze genoeg voorbereidingen hebben getroffen. Djaq, kijk jij of je ergens wat waterzakken van kunt maken, ik wil voldoende kunnen inslaan wanneer we bij de oase zijn, het is onzin om te sterven van dorst wanneer het niet nodig is.In zichzelf vervloekt hij het feit dat hun niet verteld is dat ze door de woestijn heen moesten trekken, dan had hij wat extra water en proviand geregeld. naja, nu niets meer aan te doen, voor nu hebben ze nog genoeg en we moeten maar zorgen dat we bij de oase voldoende voedsel enb water kunnen vinden. Het is dat het zo goed betaald, maar wat extra informatie zou de volgende keer fijn zijn.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Snacky » Mon Oct 01, 2012 10:06 am

Ava zucht diep van opluchting. ze is blij dat het niet op handgemeen is uitgelopen.
Vanaf nu ging ze proberen een confrontatie tussen die twee te vermijden, want dat kon nog wel eens heel lelijk worden..

Ze kijkt hoe John weg loopt om Djaq een opdracht te geven en gaat dan weer op haar beddengoed zitten om de rest van haar medische spullen na te kijken.
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Wilco » Mon Oct 01, 2012 10:40 am

Wendel vertrekt geen spier wanneer John wegloopt, maar intern voel hij de spanning van zich afglijden. Hopelijk was dit de laatste keer dat hij John op z'n nummer zou moeten zetten. Wendel beseft zich maar al te goed dat als het op een gevecht uit was gelopen hij het niet had gewonnen. En dat dat ervoor had gezorgd dat hij niet meer dominant zou zijn in de groep, en daarmee niet bij de Orcs aan zou kunnen komen. Hij zou ze waarschijnlijk in Fireforge niet eens kunnen vervangen voor een groep waarover hij wel de baas was. Hij was zojuist heel dicht bij het einde van zijn expeditie naar Utgard gekomen. Dat mocht niet nog eens gebeuren.
Wilco
Lore Master

Postby Snacky » Thu Oct 11, 2012 11:07 am

''John..?'' roept Ava zachtjes. ''John heb je even?''
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Davy » Thu Oct 11, 2012 11:23 am

John hoort dat ava hem roept, wat is er?, kom hierheen als je wat wil zeggen.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Snacky » Thu Oct 11, 2012 12:34 pm

Ava loopt naar John toe en kijkt om zich heen om te controleren of er geen trollen in de buurt zijn die hen zou kunnen overhoren.

''John ik maak me zorgen.. Ik vertrouw deze trollen niet. Ik maak me ook zorgen over onze groep. Heer Undain zit maar te mokken en te grommen en ik merk dat het slecht is voor onze groeps moraal. maar ook.. ik weet niet of ik geloof of sommigen van hen die we hebben meegekregen wel volleerde Reavers zijn.. Met hun niveau kennis en dicipline.. ik zou zeggen dat ze eerder leerlingen zijn die weggestuurd zijn door hun trainers.. ik bedoel.. het niveau is veel lager dan ik gewend ben van Reavers..''

Ava slikt even en kijkt bezorgd naar John. Als hij vond dat ze ernaast zat zou hij vinden dat ze een onnozele vrouw was die zich bemoeide met dingen die boven haar stonden. hij zou haar waarschijnlijk bij de eerste outpost van de Reavers verwisselen voor een ander, zo dacht ze.

''Het is uiteraard niets wat u niet onder controle kunt krijgen, en ik weet zeker dat u ze wel in het gelid krijgt.. ik wilde alleen zeggen.. nou ja.. dat ze misschien wat extra training kunnen gebruiken..''
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Davy » Wed Oct 24, 2012 11:46 pm

Wie denkt ze wel niet wie ze is, beetje commentaar geven op mij. maar ze heeft wel gelijk, ik heb inderdaad leerlingen meegekregen lijkt het wel, en dit is geen missie voor learning on the job. Ik weet wat ik doe Ava, doe gewoon wat ik zeg en alles komt in orde ok.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Snacky » Mon Oct 29, 2012 11:27 pm

''aye meneer''
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Previous

Return to Board index