Go to footer

08/09/2562 A.T. Traveling through Caldera

Re: 08/09/2562 A.T. Traveling through Caldera

Postby Snacky » Tue Sep 25, 2012 8:48 am

Ava geeft een knikje en zegt ''goedenavond heer Undain'' waarna ze terug gaat naar haar slaapplaats om haar medische spullen nog even na te kijken voor ze gaat slapen.
She's too small to be a meal.. she's more like a.. snack! *Lindy*
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Ashes » Tue Sep 25, 2012 10:29 am

Djaq keek om haar heen, maar hield hun 'gidsen' in haar ooghoeken.
Ookal was ze uitgeput door de lange tocht door de Wastelands, ze had weinig zin om te gaan slapen zolang de trollen in de buurt waren.

Vanaf een afstandje luisterde ze met het ene oor half naar het gesprek tussen de Heer Undain en AvA, terwijl het andere oor luisterde naar andere geluiden.

Ze was blij toen de kaptitein een wacht opstelde, misschien kon ze dan toch haar ogen even dicht doen, maar iets zat haar toch niet lekker.

"Kapitein, is het niet beter om twee personen tegelijk de wacht te laten lopen? We zijn een grote groep, en 4 ogen zien meer dan twee"
"Let's put the Holy Altar is the unholy birdbath!".
"Where do they find these players?"
"They're from faction phoenix.."
" Ah, that explains"
Ashes
Heimr Guest
Heimr Guest

Postby Midgard DM » Tue Sep 25, 2012 1:09 pm

Een klein vogeltje met snel fladderende vleugels komt op John af en gaat op zijn schouder zitten. Ava ziet nog meer van dat soort vogeltjes boven de groep vliegen.

John merkt aan de houding van het vogeltje dat hij aanstalten maakt om hem te steken met zijn scherpe spitse steekmug-achtige snavel.
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Wilco » Tue Sep 25, 2012 2:55 pm

Wendel staat op een loopt naar de John met een geïrriteerde uitdrukking op zijn gezicht. "Kapitein, kan ik je even apart spreken?"
Ogres have layers. Standard HP + Body dev + heavy armor
Wilco
Lore Master

Postby Davy » Tue Sep 25, 2012 6:08 pm

John ziet het vogeltje aanstalten maken hem te prikken en slaat het beestje op de grond waarna hij het met zijn laars dood. Mannen let op, die vogeltjes proberen je te steken, misschien zijn ze giftig. trollen, weten jullie wat dit voor een vogeltjes zijn ? Mijn excuses heer Undain, maar de veiligheid staat voorop. wat is er wat u wenst te bespreken?
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Midgard DM » Tue Sep 25, 2012 6:17 pm

De troll dicht bij John kijkt op als John wat vraagt. Kijkt naar het dode vogeltje bij zijn schoen, en schud dan zijn hoofd. "Ze doen pijn. Maar vleugeltjes wapperen je koud." De troll haalt zijn schouders op "Als waaier. Jou keus. Soms jaag ik ze weg, soms laat ik ze prikken... soms eet ik ze als ik veel honger heb.".

"Fanquirl." beaamt een andere troll met een enkel woord, als hij doorheeft waar de eerste het over heeft.

"Ja. Fanquirl."
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Wilco » Tue Sep 25, 2012 11:34 pm

Even heeft Wendel de neiging om John de huid vol te schelden. Hij heeft duidelijk niets in de gaten. Dan staat hij op en loopt hij een stukje bij de rest vandaan zodat wat hij John te vertellen heeft niet door de rest gehoord zal worden. "Kom je nou nog?" Roept hij nog over z'n schouder.
Wilco
Lore Master

Postby Snacky » Wed Sep 26, 2012 7:09 am

Ava ziet de vogels vliegen en cirkelen boven hun hoofden.
dit is niet best.. denkt Ava.
''Djaq, weet jij wat Fanquirl betekend? het lijkt me niet veel goeds..!''
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Ashes » Wed Sep 26, 2012 8:11 am

Ook Djaq kijkt omhoog naar de vogels en dan laat ze haar blik rusten op Ava.
Ze schudt haar hoofd en antwoord. " ik vrees van niet, miscchien is het de naam van deze vogels"
"Let's put the Holy Altar is the unholy birdbath!".
"Where do they find these players?"
"They're from faction phoenix.."
" Ah, that explains"
Ashes
Heimr Guest
Heimr Guest

Postby Snacky » Wed Sep 26, 2012 2:38 pm

''ik weet het niet..'' fluistert Ava. ''maar ik ga me er wel op voorbereiden mochten ze gevaarlijk zijn..''

Ze begint gauw in haar tas te rommelen op zoek naar extra kleding die ze kan dragen om zich een beetje mee te beschermen tegen de steken van de vogels. Vervolgens haalt ze het verband naar boven in haar tas zodat ze daar snel bij kan mocht het nodig zijn.

Ze kan beter stom overkomen dat niet voorzichtig genoeg zijn.. de kleinste beestjes zijn juist het gevaarlijkst zoals ze in de praktijk al vaak heeft meegemaakt..
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Davy » Wed Sep 26, 2012 6:59 pm

John loopt naar wendall toe en wanneer ze wat afzijdig staan vraagt hij wat er aan de hand is.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Midgard DM » Wed Sep 26, 2012 8:06 pm

Een van de trollen knikt als Ava het heeft over de naam van de beestjes. "Ja. De naam." bevestigd hij.

"Niet heeeeel gevaarlijk. Soms ziekte. Soms handig."
Midgard DM
Game Master

Postby Wilco » Wed Sep 26, 2012 9:09 pm

Wendel wacht tot John naast 'm staat. "Om maar even te beginnen, ik betaal jou om te vechten, dus als je wat te adviseren hebt over vechten dan hoor ik het graag. Alle andere meningen die je hebt mag je voor jezelf houden." Wendel houdt het volume zacht, maar uit z'n stem is duidelijk op te maken dat hij vrij pissig is. "En ten tweede, de volgende keer dat jij een gesprek van me onderbreekt kan er maar beter gevaar zijn!" Om de zin te benadrukken prikt Wendel met zijn vinger in Johns borstkas.
Wilco
Lore Master

Postby Davy » Wed Sep 26, 2012 10:18 pm

Luister jij eens even heerschap, het kan mij niet boeien wie je bent of wat je gedaan hebt, maar als je hier wilt overleven kun je misschien dat verwaande toontje maar wat laten zakken en soms een tip aannemen, het is mijn taak je te brengen waar je heen moet, en daar betaald u goed voor. Dit zal ik dus ook doen, en als dat betekend dat het u niet zint, zeg het maar dan laat ik u hier nu achter met die trollen. als u dit veilig wilt overleven dan zorg ik dat mijn manschappen uitgerust en fit zijn om dat te doen waar u ons voor betaald. als u de hele nacht wakker wilt blijven om een punt te maken of te laten zien dat u degene bent die de touwtjes in handen heeft, ga uw gang ik ga u niet dragen nog zal een van mijn manschappen dit doen. Nogmaals ik ben hier voor uw veiligheid, niet voor uw pleziertjes. ik doe waar ik voor betaald krijg, en op de beste manier die ik ken Dus, gaat u me hier in the middle of the nowwhere staan te bedreigen of laat u me mijn werk doen en u veilig naar uw bestemming brengen, het is mij om het even vanaf hier weet ik de weg nog wel terug en ik heb nog eten en drinken bij me voor een dagtocht. Ook john spreekt dit zachtjes, maar op een toon die laten weten dat John niet met zich laat sollen en dat de heer Undain weet dat John iemand is die zich niet laat bedreigen.
Mannen, het is tijd om te slapen, robin ik maak jou wakker zodra het tijd is voor je wacht.
John gaat terug naar zijn wachtpost waar hij zijn positie en waakzaamheid weer oppakt onderwijl in de gaten houden dat zijn mannen gaan slapen.
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Wilco » Thu Sep 27, 2012 10:09 am

"Jij vuile straatrat!" Scheld Wendel, luid genoeg voor iedereen om het te horen. De controle die hij zojuist had is nu helemaal weg. "Ik heb jou niet bedreigd. Jij bent degene die dreigt met mij aan m'n lot over te laten. Misschien dat jij het je wel kunt permitteren om 20 goud mis te lopen en je baan kwijt te raken. Maar daar zullen je troepen hier wel anders over denken. Jij kunt mij hier niet achter laten. Maar ik kan jou wel bij Fireforge achterlaten. En bij de eer van Talor, als nog één keer je bemoeizuchtige grote bek open trekt zal ik er voor zorgen dat jij nooit meer werk zult vinden!"

Dan spuugt Wendel naar de voeten John en draait zich om om weg te lopen. Dan bedenkt hij zich en draait weer terug. "En dan nog iets. Die truc die je bij de grens flikte, daar ga jij niet mee weg komen. Eerst de guards laten weten waar ik zit en vervolgens winst maken uit mijn omkoping van de guards. Ik heb wel door wat je daar hebt geprobeerd. Die grap gaat je veel geld kosten mannetje."
Wilco
Lore Master

PreviousNext

Return to Board index

Return to Caldera Wasteland