Go to footer

Sten - Ogre

Post your first draft, and after that, get help from the heimr community to create a cool character and get it approved.

Sten - Ogre

Postby Wilco » Mon Jul 19, 2010 11:40 pm

Naam: Sten
Geslacht: man
Ras: Ogre
Leeftijd: 20
God: Wana

Sten is een vrij gewone Ogre, voor zover Ogres ooit gewoon genoemd worden. Z'n hobbies zijn stenen gooien. Met stenen slaan, met andere dingen slaan. Seks, eten, en stenen eten. In zijn tribe, de ratzand tribe, heeft hij aardig wat aanzicht verworven tijdens de laatste zomerse knokpartij, waar hij erg dicht bij de eindoverwinning is gekomen.

Na dit zware gevecht is Sten en enkele andere Ratzanders meegegaan naar Asgard om daar een aanval op de Elven uit te voeren. Daar heeft hij het stomme geluk gehad om een dure bepansering van een dode elf af te kunnen trekken. Met het bloed nog op zijn handen waren hij en enkele andere Ogres Midgard in gelopen. Op zoek naar een plek genaamd 'de voortekst' waar blijkbaar sterke krijgers rondlopen.

1 zwaard
2 ambidex
1 werpwapens
4 heavy armor
5 giffen (of mss potions, kan iemand me zeggen of ik vrij snel naast die stomme itching powder nog wat kan krijgen voor poisons?)
2 kruiden
15
Ogres have layers. Standard HP + Body dev + heavy armor
Wilco
Lore Master

Re: Sten - Ogre

Postby Shanna » Mon Jul 19, 2010 11:49 pm

I like ! Komt hij ook daadwerkelijk naar de vortex ? Zou namelijk enige versterking zijn voor de midgardians die overschieten. ^^
De lippen die voor hem nu heerlijk zijn als honing, zullen binnenkort bitter zijn als alsem en scherp als een dubbelzijdig zwaard...
Shanna
Heimr Immortal
Heimr Immortal

Postby Midgard DM » Tue Jul 20, 2010 12:27 am

5 giffen (of mss potions, kan iemand me zeggen of ik vrij snel naast die stomme itching powder nog wat kan krijgen voor poisons?)

Volgens mij niet. Maar ik heb maar weinig ervaring met alchemie binnen VA.

Je personage is goedgekeurd bij deze. :)
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Pepijn » Tue Jul 20, 2010 12:35 am

Ligt eraan hoe snel je een leraar vind.
Binnen 2 punten iig, als iemand het je wilt leren...
Ik zal je even een PM sturen ^^

Overgens, brian, je zou het ook moeten weten, want ik heb je ook een PM met alle info gestuurt :P

**** EDIT ****

Overgens als je alle poisons wilt leren is deze build niet helemaal juist, of je bent lang bezig...
Qua build om snel alles te leren moet je denken aan de volgende skills minimaal in je arsenaal:

Magie lvl 1 (mage)
poison of potion lore
Herb lore

Alleen met de bovenstaande skills kun je de sterkste drankjes leren brouwen. Maar dat staat verder allemaal in de PM
Pepijn
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Postby Wilco » Tue Jul 20, 2010 10:09 am

Gaaf, thanks Pepijn. Ga geen magie nemen, dat kost me wat te veel puntjes na m'n zin. Ga even denken of ik nog wat xp over wil laten om sneller wat bij te kunnen leren ofzo.
Ogres have layers. Standard HP + Body dev + heavy armor
Wilco
Lore Master

Postby Tom-spriet » Tue Jul 20, 2010 1:09 pm

woho ! en dat is 1/4 mine is comming up
Keizer van alle elementen, hoofd ritualist van Phoenix en meer...
Tom-spriet
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Midgard DM » Tue Jul 20, 2010 5:53 pm

Pepijn wrote:Overgens, brian, je zou het ook moeten weten, want ik heb je ook een PM met alle info gestuurt :P

Goed punt. :P
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby nallath » Wed Jul 21, 2010 1:24 pm

Pepijn; wat je zegt klopt niet.

Je hebt minimaal Poison use nodig voor poisons. That is, naast 2 punten voor een IC skill. Als je de ECHT nare shit wil maken (death's parasite, airborn potions) heb je magie nodig. Fatal blade valt nog gewoon onder de normale poisons. Herblore is echter wel lekker om te hebben voor poison maken anders heb je iemand anders nodig.
nallath
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Return to Board index

Return to Character creation