Go to footer

Jyhdah de ogre

Post your first draft, and after that, get help from the heimr community to create a cool character and get it approved.

Re: Jyhdah de ogre

Postby blazingeclipse » Tue Oct 04, 2011 5:55 pm

Voor mensen leipe kutverhalen te vertellen over de spirit wereld heb je geen leermeester kaartje nodig hoor.
blazingeclipse
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Postby Davy » Tue Oct 04, 2011 10:18 pm

das waar, en dat kan mijn trol wel :)
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Midgard DM » Wed Oct 05, 2011 12:01 am

Natuurlijk niet. Dat zeg ik ook niet.

Voor ritueele punten wel. (tenzij je daar summoning xp in steekt natuurlijk.)
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Bas W » Wed Oct 05, 2011 8:40 am

Rituelen zijn gaaf, Echter omdat in de Vugash stam alle vormen van magie verboden zijn zal Jyhda maar 1 rituele punt kunnen hebben. Shamanen Hebben de rol van medicijnman/genezer binnen de groep. Rituelen en dergelijke worden gedaan met hallucinerende middlen niet met rituele magie. Dat neem niet weg dat Jyhda geen rituelen kan leren. Haar opvoedding binnen de stam heeft natuurlijk wel invloed.
Bas W
Game Master

Postby blazingeclipse » Wed Oct 05, 2011 11:31 am

Rituele punten stellen rauw tallent voor he? Niet per definitie kennis over rituelen (dat kan wel, maar het -hoeft- niet). Ik was in licht niet de sterkste ritualist die rondliep, maar door creatieve ritueel ideeen en improvisatie wel een van de betere. Je character kan dus een freak of nature zijn, in het oog van wana staan, whatever, en dus rituele punten nemen.
blazingeclipse
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Postby Snacky » Mon Oct 31, 2011 10:43 am

okay, jullie hebben inmiddels mn Jyhdah kostuum gezien en het heeft veel werk nodig om het wat meer ogre te maken. iemand tips?
She's too small to be a meal.. she's more like a.. snack! *Lindy*
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Davy » Mon Oct 31, 2011 6:21 pm

Bont, bont en wat extra bont
Davy
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby blazingeclipse » Mon Oct 31, 2011 10:55 pm

www.echtleer.nl

Verkoopt restjes bont voor een zeer aantrekkelijke prijs (ook voor normaal leer, halve koe voor rond de 35-40 euries. ) Staat ook altijd op castlefest.
blazingeclipse
Heimr Demigod
Heimr Demigod

Postby Copperarm » Mon Oct 31, 2011 11:03 pm

Als mensen van plan zijn daar heen te gaan geef even een gil dan wil ik graag mee! (of een bestelling en geld opgeven!)
Copperarm
Event Master

Postby Midgard DM » Mon Oct 31, 2011 11:41 pm

Ik ben hier niet goed in. Dus negeer mij. ;)

Maak haar minder sexy (dump je korte rokje, hoe graag ik het ook zie OC). Maak het zodat je breder en hoger lijkt (geen flauw idee hoe).

Schop Roos zodat ze je hoorn niet vergeet volgende keer. ;) (Ik was het ook vergeten ><). Of koop er zelf eentje natuurlijk.

Maak een bruin leren schort en gooi dit vol met vuil/kots/bloed!
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1184047_99110213010_OKButcherSlaughterMasterMain_445x319.jpg&imgrefurl=http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp%3FprodId%3Dprod1010003&h=319&w=444&sz=45&tbnid=BvJeFhRkumv36M:&tbnh=85&tbnw=118&prev=/search%3Fq%3Dogre%2Bbutcher%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=ogre+butcher&docid=txx6TBm05kYzoM&sa=X&ei=fhWvTq6aKcPz-gbsyfT3Dw&ved=0CB4Q9QEwAA&dur=327

http://www.google.com/search?q=leather+apron&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

Just brainstorming out loud.
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Postby Copperarm » Mon Oct 31, 2011 11:46 pm

Minder sexy gaat helpen! Maar meer bont ook. Cleavage is niet zo zeer slecht maar houd er rekening mee dat daar een hoop vitals zitten en dat je daar eigenlijk graag pantser overheen wilt hebben,

Hier zijn een aantal larpers die je wel kent die echt gave pakjes hebben gebouwd (ik = jaloers) voor een prehistorische larp.
Kijk en leer! (Haha leer!)

Taboe 2
http://icemotion.nl/album.php?album=216
Taboe 1
http://icemotion.nl/album.php?album=191

PS: Niet mij schoppen! Ik ben een delicate bloem! Maar ja hoorn... dat was niet handig *schaam*
Copperarm
Event Master

Postby Midgard DM » Mon Oct 31, 2011 11:50 pm

Ah yah! Taboe is een vette inspiratie voor Ogres.
Midgard DM
Game Master

Postby Snacky » Tue Nov 01, 2011 10:17 am

thanks mensjes! dat gaat zeker helpen!
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

Postby Arjen » Tue Nov 01, 2011 10:29 am

Ik heb geen idee hoe je er uit zag, maar ik ga mee met Roos en Brian in "minder sexy". Denk aan waar je weg komt, hoe je leeft. Over het algemeen is "sexy" kleding niet geschikt voor de levensstijl van een Ogre. Je wil niet alleen je torso beschermen, maar ook je benen wil je beschermen en eigenlijk de rest ook. Deze delen hoeven niet per definitie beschermd te worden tegen wapens, maar je wil ze wel beschermen tegen die prikkelbosjes waar je doorheen moet, of die ellendige muggen bij het meertje.

Ook nog een detail, in relatie tot sexy: Onthoud dat de Ogre cultuur anders in elkaar steekt dan OC menselijke cultuur. Wat wij OC sexy vinden, is zeker niet gegarandeerd wat een Ogre sexy vindt. En dat werkt ook anders om, ik kan me goed voorstellen dat een mannelijke ogre opgewonden raakt van een stevige, sterke vrouwelijke Ogre die onder het bloed zit. om maar wat te noemen.
Arjen
Game Master

Postby Snacky » Tue Nov 01, 2011 10:48 am

Ik was gegaan voor het 'mn kleren zijn er afgescheurd en t kan me niet schelen' look zoals de inboorlingen dat dragen. ik had verder wel been beschermers met bont en armbeschermers om. t had beter geweest met hoorn (kijkt naar Roos) maar ik kon ook niet echt bont vinden dat groter was dan een konijntje. in any case ga ik eraan werken jongens
Snacky
Heimr Paragon
Heimr Paragon

PreviousNext

Return to Board index

Return to Character creation