Go to footer

Larpen voor het rode kruis

Larpen voor het rode kruis

Postby Copperarm » Sun Aug 21, 2011 12:40 pm

Zoal gezien op het VA forum

Ik weet niet of iemand interesse heeft, maar voor de zekerheid)

Beste meneer,

Allereerst zal ik me voorstellen. Ik ben André Noordam. Ik ben lid van het vrijwillige recreatieteam van het schip Henry Dunant van het Rode Kruis. Ik vaar jaarlijks mee met een groep lichamelijk gehandicapten van 25 tot 40 jaar. Dit jaar mag ik de recreatie organiseren en wij proberen deze groep gasten in contact te brengen met dingen die ze normaal niet tegen komen.

Het thema is dit jaar fantasie. Op woensdag 14 september is er in zierikzee een thema diner. Hierbij wordt de eetzaal aangekleed in een spookachtige sfeer. Het lijkt ons onwijs gaaf als wij een aantal mensen die aan LARP doen aan boord kunnen krijgen. Rond zes uur gaan de gasten de eetzaal binnen, wij proberen bij het halletje verschillende types in thema neer te zetten om de sfeer te verhogen. Na het thema diner hopen we nog een (kleine) show/demonstratie te kunnen regelen om het diner mee af te sluiten. Hiervoor is ruimte op de kade.

Nadeel is dat het voornamelijk vrijwilligers werk is, dus wij ook maar over een klein budget beschikken. Ik sta wel open voor alle ideeën van amateurs en professionals.

Bedankt voor de moeite om mij te helpen in mijn zoektocht.

Groeten,
André Noordam

Mensen die hieraan iets willen bijdragen kunnen me op anton@larp.nl een email sturen dan zal ik ze het email adres van Andre noordam terug mailen. Zelf kan ik helaas niet.
Copperarm
Event Master

Return to Board index

Return to General