Go to footer

Summoning 2014 bedankjes en napraat.

Summoning 2014 bedankjes en napraat.

Postby Midgard DM » Tue Aug 19, 2014 1:23 pm

Voor mij een geslaagd evenement ondanks regen en afbouw stress.

Bij deze bedankt aan alle gave spelers van Ent, geen van mijn plotjes zijn blijven liggen en ook als er geen plot vanuit mij komt vermaken jullie jezelf heel braaf! (Maar jah dat deden jullie ook al voor dat ik er was.) Kritiek ontvang ik graag en kan ik goed tegen. Factieslent@gmail.com (Complimentjes en charachter backgrounds mogen ook!)

Bedankt aan Fardau voor het meehelpen bij punten waar ik het echt niet alleen kon.

Bedankt aan monster spelleiding voor het soepel en natuurlijk laten verlopen van de inplanning.

Bedankt aan monsters! Mijn plots zijn bijna altijd moeilijk, ingewikkeld en soms saai voor jullie maar jullie worstelen je er doorheen!

Dank aan sminkers en aankleders zonder wiens hulp mijn monster encounter nooit zo gaaf er uit gezien hadden.

Bedankt aan infobalie (en opnieuwe Fardau) voor hun geduld, doorzettingsvermogen en ook incasseringsvermogen dit weekend.

CS team met hoofdplot dat ook vooral op facties gericht was en super sfeervolle "dood aan Solar" encounter en gave emotionele bondgenoten van de facties encounter vlak voor de eindstrijd.

Pluspunten (zonder specifieke volgorde):
- Lanterfant! Wierde idee van 2(?) jaar geleden was eindelijk geboren en zag er super vet uit! Op naar de volgende.
- Summoning ritueel. Jullie hadden de gaafste in mijn ogen! (hoewel ik ze niet allemaal gezien heb moet ik eerlijk toegeven en darkness ook super was!)
- Gave samenvatting geschreven door de broeders.
- Paddestoelen in de grove en de creativiteit van spelers daar omheen.
- Spelers die gaaf spelen met de ouija board priesters.
- Eerste facet van de prins geeft meer persoonlijkheid aan de prins. (Met dank aan Alrik)
- De dood van Sten dwingt mensen de grove uit nog steeds in shaman trance.
- Spirit possession! Meerdere malen.
- De grote ogen van sommige toen ze doorhadden wat er uit het kistje gekomen was.
- Onmiddelijk na 1 encounter Vorgard gelijk een handjevol mensen die nog herrineren waar ze oorspronkelijk vandaan komen en die naar de bron van het probleem willen gaan! (Zonde dat dat niet meer gebeurd is).
- Hou(t/d) van jullie allemaal. De bedreiging van de slang. Iets per sé niet willen verliezen waarvan je een uur geleden het bestaan nog niet van af wist! De naamgeving (thanks corné). De subtiliteit. Hoe een simpel gebaar zoveel spel naar voren kan brengen.
- "Wil Horen" wordt ook echte geacepteerd door sommige leden als volwaardig lid van Ent.
- (nog niet allemaal) maar de meeste nieuwe spelers rollen gelijk plot binnen.
- "Ik wil dat je nadenkt wat jou plaats als navigator precies is!" =Very forshadowing ogre oathkeeper=
- Veel meer spirit spel ook voor niet-shamanen.
- Het staartje en het vele spel dat de dood van Sten voortbracht. (Een argument voor mijn playerkills zijn niet speldodend stelling!)
- Het weer dat minder slecht was dan verwacht.
- Jos die het klaarspeelt om in plaats van iemand sneaky neer te steken gewoon net zo lang op hem inpraat totdat het slachtoffer het gewoon maar accepteert en zijn pantser optilt om mee te helpen.
- Vast dingen die ik vergeten ben.

Minpunten:
- Order of the sapling die aanvalt tijdens summoning voorbereidingen waardoor men zich niet kan verdedigen of neervallen na klappen omdat ze met palen in hun handen staan. (Slechte timing. Mijn fout.)
- Terugweg van de queest.
- Afbouw vreemdheid.
- Strijd der elementen in het donker. Free-for-all gevechten met 6 groepen zijn al ghaotisch en gevaarlijk genoeg zonder duisternis.
When you see the word "realism" in any Heimr discussion, please substitute "internal consistency of imagined world such that it abides by its own laws both implied and explicit, including laws such as 'elves exist' and 'magic works.'"
Midgard DM
Game Master

Return to Board index

Return to General